مشاوره کشاورزی و دامپروری

مشاوره تخصصی دامپروری و کشاورزی

مقدمه:

همه ما با چالش های مشاغل سخت مانند کشاورزی و دامپروری آشنا هستیم. کسب و کار هایی که علاوه بر مسائل مالی، بیش از حد به شرایط محیطی وابسته هستند. کلینیک کسب و کار کارآفرینان جوان آماده ارائه خدمات مشاوره کشاورزی و دامپروری به صورت تخصصی برای سرمایه گذاری، راه اندازی و رونق کسب و کار های مربوط به این حوزه می باشد.

کشاورزی:

احتمالا تا به حال به فکر شروع کسب و کار های مربوط به کشاورزی اعم از: مزارع ارگانیک، پرورش قارچ خوراکی، پرورش زعفران یا انواع آجیل، پرورش انواع گل و… بوده اید. همه ما از درآمد های بسیار زیاد این حوزه شنیده ایم اما سوالاتی که پیش می آید چنین است:

آیا راه اندازی کسب و کار های مربوط به کشاورزی آسان است؟

آیا نگهداری و حفظ این مشاغل آسان است؟

برای شروع مشاغل کشاورزی به چقدر سرمایه نیاز دارم؟

در حین کار چگونه با مشکلات این حوزه روبرو بشم؟ و…

مشاوره تخصصی دامپروری و کشاورزی

همانطور که می بینید، این حوزه بسیار تخصصی است و بدون دانش غنی یا یک راهنمای مجرب، قطعا در این حوزه شکست خواهید خورد. برای جلوگیری از شکست های احتمالی یا برطرف کردن مشکلات آتی در کسب و کار خود، می توانید از مجموعه ما کمک بگیرید. شما می توانید برای رزرو وقت مشاوره با ما تماس بگیرید یا فرم انتهای صفحه را پر کنید.

مشاوره تخصصی دامپروری و کشاورزی

دامپروری:

دامپروری از قدیم یکی از مشاغل پر درآمد در کشورمان بوده است. اما طی سالیان گذشته شکست های زیادی در این حوزه دیده شده که اغلب با ضرر های فراوان مجبور به فروش یا جمع آوری کسب و کار خود شده اند. مشکلاتی اعم از: شرایط اقلیمی، عدم تخصیص ارز برای واردات، تورم، نبود مشتری و… شرایطی را به وجود آورده که هر شخص یا گروهی حاضر به سرمایه گذاری در این حوزه نمی باشد. اما چاره چیست؟

بزرگترین مشکل فعالان این حوزه نداشتن دانش لازم از شرایط کشور و عدم تیم سازی درست در این حوزه می باشد. برای کسب و کار هایی با گستردگی و ریسک بالا، قطعا افرادی متخصص برای هر بخش به صورت تفکیک شده نیاز است تا با برنامه ریزی درست و هم فکری، از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. با مشاوره تخصصی درست و تیم سازی اصولی می توانید خطرات احتمالی کسب و کار های مربوط به دامپروری را کاهش دهید.

شما می توانید برای رزرو وقت مشاوره تخصصی دامپروری، فرم زیر را پر کنید. 

فرم درخواست

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
حداقل مدت مشاوره 45 دقیقه می‌باشد

ثبت نام

دوره آموزش فروش
حضوری و رایگان

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، روی دکمه های زیر کلیک کنید…