شکایت از کارفرما

مقدمه:

در هر کسب و کاری گاهی ما بین کارفرما و کارکنان مشکلاتی به وجود می آید. عدم پرداخت بخش یا کل حقوق، بیمه نکردن کارکنان، عدم پرداخت حق اولاد یا اضافه کاری و موارد مشابه دیگر برخی از عناوین های مطرح در طرح شکایات است. شما می توانید در صورت شکایت داشتن از کارفرمای خود، به صورت حضوری یا با پر کردن فرم انتهای صفحه، شکایت خود را در کلینیک کسب و کار کارآفرینان جوان ثبت نمایید.

در ادامه به بررسی شرایط شکایات می پردازیم.

شکایت از رئیس شکایت اداره کار در مشهد

شرایط ثبت شکایت از کارفرما:

 

اگر کارفرما طبق توافقات صورت گرفته با هر یک از کارکنان، وظایف عنوان شده را انجام ندهد، کارگر می‌تواند از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کار، شکایت خود را پیگیری کند. برای ثبت انواع شکایت طبق قانون، باید از طریق کاریابی های مجاز سراسر کشور اقدامات لازم را انجام دهید. برای ثبت شکایت حداقل داشتن یکی از 3 مدارک زیر لازم است:

قرارداد

سابقه تامین اجتماعی در محل کار ترک یا اخراج شده

فیش واریزی

شما می‌تواتید جهت ثبت شکایت به دفتر کلینیک کسب و کار کارآفرینان جوان مراجعه کرده یا از طریق فرم زیر و بارگذاری مدارک مورد نیاز، درخواست خود را ثبت کنید.

توجه:

قبل از ثبت شکایت، لازم است با مراجعه به دفاتر پیشخوان در سراسر کشور و احراز هویت، در سامانه جامع روابط کار ثبت نام کنید. لطفا پس از ثبت نام فرم زیر را پر کنید.

ثبت شکایت از کارفرما:

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
//
برای ثبت نام به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید
آدرس منزل
آدرس محل کار
برای آپلود، فایلی را به این قسمت بکشید یا کلیک کنید. تا 6 فایل را می‌توانید آپلود کنید.
قرار داد - سابقه بیمه - فیش واریزی (حداقل یکی از 3 مورد لازم است). مدرک تحصیلی - کارت پایان خدمت

ثبت نام

دوره آموزش فروش
حضوری و رایگان

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، روی دکمه های زیر کلیک کنید…